Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Hassas yürekler taşıyoruz. Camdan, çatlayan, buğulanan, kırılan.. Candan dost aramamız da bu yüzden. Camdan anlayan..

10 Şubat 2009 Salı

Güç bizimle olsun....

Luke, Obi-Wan'ın yönlendirmesi üzerine Yoda'yı bulmaya ondan eğitim almaya gider. Gezegene indiğinde uzay mekiği bataklığa saplanır. Yoda gücü kullanarak onu oradan çıkartabileceğini söyler.
Luke: Tamam, bir kez deniyeceğim.
Yoda: Hayır. Deneme, yap yada yapma. Deneme yok
Luke dener ama başaramaz. Sonra Yoda gözünü yumar ve gücü kullarak gemiyi çıkartır.
Luke: İnanamıyorum!!
Yoda: Zaten bu yüzden başaramadın

5 yorum:

Kedi Narnia dedi ki...

he he son cümle çok çarpıcıydı bayıldım :)

Adsız dedi ki...

yav ama bu sadece kendi yapacaklarınla ilgili..

bi de sana senden yakın ikinci kişiler var
işte ben onlara inannnnnmıyorum.. inanamıyorummmm
atalet...

.. dedi ki...

yoda kuantum fiziğine epey çalışmnış.
sikrıt mikrıt hatmetmiş anlaşılan 8)

Ada dedi ki...

Secret, quantum yada başka bişi
farketmez cidden inanmadan başarı olmuyor..( inanınca oluyor mu
orası da tartışılır bu arada :)

iyi haftalar diliyorum sana da..

geçkalmadımki dedi ki...

Ben inanıyoruum.. başaracağım.. zaten şu anda piyango biletimin son üç rakamı tutmuş.. oooh ne güzel..
inanıyorum daha ne güzellikler olacak, bekleyelim görelim:))
Sevgiler...
(Bi de o site için çok teşekkürler, çok beğendim)

 
bu blog "atalet"le yapıldı