Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Hassas yürekler taşıyoruz. Camdan, çatlayan, buğulanan, kırılan.. Candan dost aramamız da bu yüzden. Camdan anlayan..

15 Kasım 2008 Cumartesi

hatasız kul olmaz mı?

Saat 15:08 notu.. İstanbula yağmur yağıyor....




Hani bizim bir "Orhan Baba" şarkımız var: Hatasız kul olmaz hatamla sev beni der o şarkıda.

İnternette dolaşırken bir yazı buldum ve dehşete düştüm.


%0,1 (Binde bir) hata oranına razımısınız.? diye başlıyor yazı ve devam ediyor:

Eğer %0,1 hata oranı kabul edilseydi

ABD'de her ay bir saat boyunca musluklardan sağlık kurallarına aykırı su akmasına,

Chicago havaalanına hergün 2 tehlikeli iniş olmasına,

Her bir saatte 16.000 mektubun kaybolmasına,

Her yıl 20.000 yanlış reçete yazılmasına,

Her hafta 500 yanlış ameliyat yapılmasına,

Doktor hatası yüzünden her yıl 19.000 bebeğin ölmesine,

Her saat 22.000 çekin yanlış hesaba işlenmesine,

izin verilmiş olurdu.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

soykırım gibi olmuş..

bi site var hani
adresi hatırlamıyorum
değişken nüfus sayımı yapıyor..
her an ölen doğan veriyor..
ölenlerin yanında da nedenleri..
su miktarı..
petrol miktarı filan da var..
=)
ama böyle güzel bir yaprak resmi yok..
sevgiyle..

Adsız dedi ki...

ya bi de evereste de gidivermiştim demiycen di mi ??
neresi orasııııııııııııı
=P

yerin kulaı varsa..
ataletinde gözü var..
atalet..
=P

Hera dedi ki...

türkiyedeki saçmalıkların hata oranı ne acaba :)))
yazını okuyunca ilk aklıma bu geldi :)

 
bu blog "atalet"le yapıldı